allamihirdetes2

 

Az állami hirdetések elosztása minden kormányzat alatt kedvezett a hozzájuk lojális vagy nekik szimpatikus médiaszereplőknek, ezzel a gyakorlattal pedig bizonyos mértékig befolyásolni, súlyosabb esetben torzítani tudja a médiapiacot. A Mérték Médiaelemző Műhely állami hirdetések projektje a továbbiakban ezen az oldalon folyamatosan frissülve elérhetővé teszi az állami hirdetések aktuális állását 2006 januárjáról. Ezzel nem csupán az állami hirdetések aktuális állását lehet figyelemmel követni, hanem az elosztás trendjeit is le lehet majd olvasni. Az ábrák interaktívak, szűrhetőek, és adott esetben arra is lehetőséget adnak, hogy rákeressünk egy-egy cégre. A teljes élvezhetőség kedvéért azt ajánljuk, hogy használjon asztali számítógépet, vagy laptopot. Jó böngészét kívánunk!

The distribution of state advertising sources was always a good tool of political favouritism based on political sympathy, loyalty or business interests. With this practice one government can influence the media market, or in special cases, can dangerously distort it. Mérték Média Monitor’s project on state advertising from now will publish the actual trends in state advertising in every half year in this site.

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

Megjegyzések a grafikonokhoz:
A Kantar Media adatbázisában nem szerepel: ATV, EchoTV, Lánchíd Rádió, HírTV, Mahir Cityposter, Euro Publicity, 888.hu, 444.hu

 

Adatforrás: Kantar Media, listaáras reklámköltési adatok
Projektfelelős: Urbán Ágnes
Adatvizualizáció: Bátorfy Attila