Folytatják
A Mérték újra, immár negyedszer is megvizsgálta a Médiatanács rádiós pályáztatási gyakorlatát. A vizsgált időszakban a korábbiakhoz képest még nagyobb...
A Mérték újra, immár negyedszer is megvizsgálta a Médiatanács rádiós pályáztatási gyakorlatát. A vizsgált időszakban a korábbiakhoz képest még nagyobb...
A választók általában valami mellett vagy valami ellen szavaznak, de a 2014-es magyarországi parlamenti választáson szinte lehetetlen feladat elé állítják...
A Kúria jogsértőnek minősítette a kormány TV2-n sugárzott „Magyarország jobban teljesít” kampányhirdetését. A döntés azonban nyitva hagyja a kormányzati hirdetések...
A Mérték Médiaelemző Műhely már korábban is jelentetett meg adatokat az állami reklámköltés szerkezetéről, ezúttal minden eddiginél átfogóbb elemzéssel jelentkezünk....
Már jócskán benne vagyunk a 2014-es parlamenti választási kampányban. A választási eljárás egészével azonban a kampányidőszak szabályai is jelentősen megváltoztak,...
A Google, a Facebook és más vállalatbirodalmak elszívják a bevételt a médiacégektől, mint ahogy erre egy, a közelmúltban megjelent magyarországi...
Ne a pártok szerkesszék a közmédia hírműsorait, de ha már szerkesztik, akkor hadd szerkeszthessék egyenlő feltételek mellett. Ez is épp...
A Mérték és a Független Médiaközpont médiaszabályozási vitasorozatának utolsó állomása a közszolgálatiság újragondolása. Van-e esély a közszolgálatiság újjáépítésére, hol kellene...
A Mérték a közösségi rádiózás helyzetéről, a Civil Rádió fennmaradásért zajló küzdelméről, a rádió aktuális céljairól, működési gondjairól beszélgetett Cserháti...
Gyakori érv a vitákban, hogy a közmédia nem oszt, nem szoroz, hiszen közönségaránya, népszerűsége alacsony, a magyar állampolgárokra nincsen jelentős...