Politikai tartalmak online fogyasztása és a Megafon megítélése
A Mérték Médiaelemző Műhely a 2024-es európai parlamenti és önkormányzati választás kampányában 1000 fős országos reprezentatív mintán kérdőíves kutatást végzett....
A Mérték Médiaelemző Műhely a 2024-es európai parlamenti és önkormányzati választás kampányában 1000 fős országos reprezentatív mintán kérdőíves kutatást végzett....
A Mérték Médiaelemző Műhely a Political Capitallel és a Lakmusszal közös projekt keretében monitorozta 2024 év elejétől a júniusi választásokig...
A Mérték Médiaelemző Műhely a Mediánnal közösen fókuszcsoportos kutatást végzett annak feltárására, hogy a résztvevők mit gondolnak a magyar médiarendszerről,...
2024 márciusában a Megafon közel 90 millió forintért promotálta tíz influenszerének tartalmait, mi ebből a legnagyobb összeggel hirdetett videókat néztük...
2024 márciusában a Megafon közel 90 millió forintért promotálta tíz influenszerének tartalmait, mi ebből a legdrágábban hirdetett videókat néztük meg....
Elemzésünkben a Megafon Központ influenszerei által 2024 februárjában készített, magas reklámköltésű videókat vizsgáltuk. A vizsgált 15 videót a Facebookon elköltött...
Az elmúlt hetekben az elnöki kegyelem kapcsán kialakult botrány, különösen Magyar Péter nyilatkozatai ismét rávilágítottak arra a kérdésre, hogy hogy...
Ez a bejegyzés a Mediadelcom, Horizont 2020-as kutatóprojekt eredményeiről beszámoló blogsorozat 2. része. A 14 országból álló Mediadelcom konzorciumról és...
A Mediadelcom teljes címe: Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European...
A Mérték a Mediadelcom magyarországi partnere. Most kezdődő blogsorozatunkban beszámolunk a legfontosabb eredményekről. A Mérték Médiaelemző Műhely a magyarországi partnere a Mediadelcom konzorcium...