![Politikai Tartalmak Blog Borito](https://mertek.atlatszo.hu/wp-content/uploads/sites/34/2024/07/Politikai_tartalmak_blog_borito-700x420.png)
Politikai tartalmak online fogyasztása és a Megafon megítélése
A Mérték Médiaelemző Műhely a 2024-es európai parlamenti és önkormányzati választás kampányában 1000 fős országos reprezentatív mintán kérdőíves kutatást végzett....
A Mérték Médiaelemző Műhely a 2024-es európai parlamenti és önkormányzati választás kampányában 1000 fős országos reprezentatív mintán kérdőíves kutatást végzett....
A Mérték Médiaelemző Műhely a Political Capitallel és a Lakmusszal közös projekt keretében monitorozta 2024 év elejétől a júniusi választásokig...
A Mérték Médiaelemző Műhely a Mediánnal közösen fókuszcsoportos kutatást végzett annak feltárására, hogy a résztvevők mit gondolnak a magyar médiarendszerről,...
2024 márciusában a Megafon közel 90 millió forintért promotálta tíz influenszerének tartalmait, mi ebből a legnagyobb összeggel hirdetett videókat néztük...
2024 márciusában a Megafon közel 90 millió forintért promotálta tíz influenszerének tartalmait, mi ebből a legdrágábban hirdetett videókat néztük meg....
Elemzésünkben a Megafon Központ influenszerei által 2024 februárjában készített, magas reklámköltésű videókat vizsgáltuk. A vizsgált 15 videót a Facebookon elköltött...
Az elmúlt hetekben az elnöki kegyelem kapcsán kialakult botrány, különösen Magyar Péter nyilatkozatai ismét rávilágítottak arra a kérdésre, hogy hogy...
Ez a bejegyzés a Mediadelcom, Horizont 2020-as kutatóprojekt eredményeiről beszámoló blogsorozat 2. része. A 14 országból álló Mediadelcom konzorciumról és...
A Mediadelcom teljes címe: Critical Exploration of Media Related Risks and Opportunities for Deliberative Communication: Development Scenarios of the European...
A Mérték a Mediadelcom magyarországi partnere. Most kezdődő blogsorozatunkban beszámolunk a legfontosabb eredményekről. A Mérték Médiaelemző Műhely a magyarországi partnere a Mediadelcom konzorcium...
Három megyei lap Körkép rovatát olvastunk kétszer két héten át 2023 júniusában és szeptemberében. Mit találtunk a 26 lapszám, 954...
A magyarországi médiakutatások jellemzően a médiarendszer átalakulását, az országos média fejleményeit vizsgálják, sokkal kisebb figyelem jut a helyi nyilvánosság működésére....
Közlemény, 2023 . augusztus 8. A dezinformációval kapcsolatos friss kutatások, tudatos médiafogyasztást segítő anyagok és tényellenőrző cikkek fognak megjelenni a...
Megjelent a Mérték Médiaelemző Műhely és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet legújabb hírfogyasztás-kutatása. Az elmúlt évtizedben rendszeresen megismételt reprezentatív...
The journalist of Magyar Hang spent weeks in the library to leaf through the 2020 editions of Hungarian political weeklies....
Az elmúlt években a Fidesz kommunikációjának egyik fontos eszközei voltak a nemzeti konzultációk, melyek jelentős hatással voltak a politikai közbeszédre.
Polyák Gábor 2023. március 22-én, az Európai Parlament Renew frakciójának meghallgatásán elmondott felszólalása.
Media market reviews tend to focus on analysing the national markets, while they often consider local markets to play a...
A magyar médiapiac kevésbé fókuszban levő része a helyi média. A Visegrad Fund által támogatott kutatásban négy ország vizsgálta az önkormányzati média működését és sajátosságait.
Közvélemény-kutatás a médiafogyasztásról, és a sajtószabadsággal és demokráciával kapcsolatos véleményekről, álhírek felismeréséről a 21 Kutatóközpont szervezésében. Elemzés 1200 fő véleménye alapján.