A helyi piac állapota, különös tekintettel az önkormányzati médiára
A magyar médiapiac kevésbé fókuszban levő része a helyi média. A Visegrad Fund által támogatott kutatásban négy ország vizsgálta az önkormányzati média működését és sajátosságait.
A magyar médiapiac kevésbé fókuszban levő része a helyi média. A Visegrad Fund által támogatott kutatásban négy ország vizsgálta az önkormányzati média működését és sajátosságait.
Közvélemény-kutatás a médiafogyasztásról, és a sajtószabadsággal és demokráciával kapcsolatos véleményekről, álhírek felismeréséről a 21 Kutatóközpont szervezésében. Elemzés 1200 fő véleménye alapján.
A vidéki lapokat és a hozzájuk tartozó online weboldalakat már jó ideje éri az a kritika, hogy elvesztették önállóságukat és...
Az elmúlt évtizedekben számtalan szakma tűnt el a folyamatosan változó világban – nincsenek már nyomdai kéziszedők, telefonközpontosok vagy videótékások. A...
Kerekasztal megbeszélést szervezett a Mérték Médiaelemző Műhely 2022. május 19-én Helyi média – van jelene, lesz jövője címmel. Babos Attila...
A kampányidőszak végéhez közeledve nem mondhatunk sok újdonságot. A kiegyensúlyozott, a versengő politikai erők tárgyilagos bemutatása továbbra is csak az...
The fourth week of the campaign period has also concluded now. RTL’s news show is still the only one characterised...
In the following, we will summarise how the popular Krónika news show, which airs at noon every day on the...
Véget ért a kampányidőszak negyedik hete is. A pártok programjának bemutatása, a nézők tárgyilagos és kiegyensúlyozott tájékoztatása továbbra is csak...
Az alábbiakban összefoglaljuk, hogy a sokak által hallgatott, a Kossuth Rádióban minden délben jelentkező Krónika c. hírműsor hogy számol be...
Numerous articles by journalists have looked at the Hungarian Television’s (that is the public service television channels) reports on the...
Az újságírók számos cikkben foglalkoztak a Magyar Televízió háborúról szóló műsoraival, azok szemléletmódjával. Most lássuk, mit mutat a három nagy...
As part of our broader analysis of how the election campaign is covered in the television news, it seemed evident...
The attack on Ukraine has led to a widespread outrage in Hungary. However, the deep polarisation that divides Hungarian society...
Ukrajna megtámadása széleskörű felháborodást váltott ki Magyarországon, de a társadalom polarizáltsága ebben a témában is jól láthatóvá vált. A legtöbben...
A választási kampány híradós megjelenítésének vizsgálata közben kézenfekvőnek tűnt, hogy megvizsgáljuk az orosz támadást követően hogyan alakult a híradók tájékoztatási...
Through its analyses of the campaigns of the past few years, Mérték Media Monitor wishes to help individual voters and...
A Mérték Médiaelemző Műhely az utóbbi választáson a kampányok elemzésével próbált hozzájárulni ahhoz, hogy segítse a választópolgárokat és a választáson...
Míg a független média feladata, hogy a hatalmat, a közhatalom gyakorlóit ellenőrizze, a száz milliárdnyi közpénzből fenntartott állami médiaszolgáltatás, a...
Szerény közéleti hírválasztékkal jelentkezett október utolsó szerdáján az állami televízió két esti hírműsora. A fél nyolcas híradó vezető anyaga az...