Szúrópróba 7. - Kampányhíradózás
Egyoldalú tájékoztatás és egyetlen üzenet minél egyértelműbb és hangosabb megfogalmazása érdekében szinte egyetlen téma köré szerkesztette az állami média a...
Egyoldalú tájékoztatás és egyetlen üzenet minél egyértelműbb és hangosabb megfogalmazása érdekében szinte egyetlen téma köré szerkesztette az állami média a...
A Népszabadság bezárása és Mészáros Lőrinc médiamágnássá válása a magyar médiapolitika eddigi legcinikusabb húzása volt. Az elmúlt éveket jellemezte egyfajta...
Közvéleménygyártás a híradókban A DRI (Democracy Reporting International) és a Mérték együttműködésének eredményeként tartalomelemzés módszerével vizsgáltuk a menekültügy/népszavazás témakörének bemutatását...
Régóta terjed, hogy Mészáros Lőrinc, a miniszterelnök barátja az ország egyik legnagyobb médiavállalatának tulajdonosa lesz, mert megvásárolja a Mediaworks kiadót....
Nem kérdés, hogy a magyar közéletet a népszavazási kampány uralta az elmúlt időszakban, már most rengeteg cikk született annak társadalmi...
A Médiatanács múlt héten tette közzé a Class FM helyébe lépő országos kereskedelmi rádió pályázati felhívásának tervezetét. A tervezet alapján...
Az állami hírműsorok aktuális elemzéséről szóló bejegyzésünket folytatva ezúttal a torz hírszelekció és a kormányzati kommunikációt kiszolgáló hírszerkesztés technikáját mutatjuk...
Sorozatunkban azt vizsgáljuk, hogy az állami televízió hírszolgáltatása megfelel-e a törvényileg előírt kiegyensúlyozott, felelős, pontos és tárgyilagos tájékoztatás követelményének. Változást...
Jelenleg zajlik az Európai Unió audiovizuális médiaszolgálatási irányelvének módosítása. A Mérték a folyamat több pontján részt vett a felülvizsgálatban. Ideje...
Tudta? Hírek helyett riogatást kap az állami híradóból Legújabb szúrópróbánk során, a július 27-én közzétett este 6 órai 26 perces...