Az álhír az új Soros
Április elején indult el a közmédia hírportálján az álhír-figyelő sorozat. Két hónap eltelte után már lehet látni, hogy az oldal...
Április elején indult el a közmédia hírportálján az álhír-figyelő sorozat. Két hónap eltelte után már lehet látni, hogy az oldal...
Mérhető-e a folyamatos kormányzati propaganda hatása a választókra? A Politikai Propaganda Indikátor egy fontos kísérlet ennek a kérdésnek a megválaszolására....
Ha valaki kevés pénzből akar relatíve nagy hatású „buborékot” fújni, arra ez jó technika, mondja Bódis András, a másfél éve...
Since the amendment of the Criminal Code to include as a separate and severely punishable offence the dissemination of fake...
Tisztelt Gábor László! Április 30-án az origo.hu Saját elemzője szerint is propagandalappá züllesztette Pikó a helyi újságot címmel megjelent írásban...
Above all, the coronavirus gives rise to a healthcare crisis. At the same time, the broader repercussions of the crisis...
A koronavírus járvány elsősorban és mindenek előtt egészségügyi válságot okoz, de már most láthatóak a járulékos hatások is. Világszerte gazdasági...
A 2018-as parlamenti választások után a szavazatok 51 százalékával újabb kétharmados többséget szerzett Fidesz a médiarendszer átalakításában újabb jelentős lépéseket...
The Media Council’s nine-year term is about to expire and, theoretically, the new members of the body should have been...
Lejárt a Médiatanács kilenc éves mandátuma, elvileg most kellett volna megválasztani a testület új tagjait. Ez nem történt meg, a...
A közönség jóval nagyobb arányban fogyasztja a kormánypárti médiumokat, és azok aránya is jóval magasabb, akik kizárólag kormánypárti hírforrásokból tájékozódnak...
A médiafigyeléssel foglalkozó pozsonyi szervezet, a MEMO98 magyarországi partnereként a Mérték egy olyan kutatásban vett részt, amely a visegrádi országok...
When the Central European Press and Media Foundation (abbreviated as KESMA in Hungarian) was created in November 2018, everyone was...
Amikor 2018 novemberében megalakult a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA), mindenki arra volt kíváncsi, hogy mekkora tulajdonosi koncentráció alakult...
A Mérték Médiaelemző Műhely és az Átlátszó évek óta figyelemmel kíséri az állami reklámköltés alakulását. Az adatvizualizáció frissült a tavalyi...
Egységben az erő – ebben hisz az immár az összes megyei lapot magának tudható fideszes médiaalapítvány. Szerkesztői szabadság helyett teljesen...
A Fidesz által elfogadott médiatörvény is szigorúan tiltja, hogy kampányidőszakon kívül politikai reklámok jelenjenek meg a tévében és a rádióban....
The end of 2018 saw the announcement of a striking bit of news: a government-owned Media Research Institute would be...
Év végén robbant be a hír a magyar nyilvánosságba a Médiakutató Intézet megalakulásáról, egyelőre azonban nem tudjuk, hogy mi lesz...
A Mérték Médiaelemző Műhely és a Medián Közvélemény- és Piackutató 2018-as közös felméréséből kiderült, hogy Magyarországon az emberek jelentős része...